piątek, 5 października 2012

Autumn

      
  
Narzekałem, że nie mam butów, dopóki nie spotkałem człowieka, który nie miał stóp.
                                                                                    James Matthew Barrie

     Każdy z nas narzeka. Tak to już jest, że wciąż chcielibyśmy więcej i lepiej. Zaczyna się to już od najmłodszych lat. '' Bo mama poświęca więcej czasu mojej siostrze, bo moja koleżanka ma lalkę, a ja nie, bo ona jest ładniejsza, bo ma więcej pieniędzy '' Każdy z nas to zna i każdy z nas może odnieść to do własnej osoby. Ja też często narzekam, może nawet za często i wciąż staram się tego oduczyć. Życie nie jest sprawiedliwe i nigdy nie będzie. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie od nas w czymś lepszy, albo będzie miał czegoś więcej, ale czy to aby na pewo powód do tego, by się zadręczać? Skąd możemy wiedzieć, że piękna, bogata pani jest szczęśliwa? Wydawaćby się mogło - ma wszystko, ale czy na pewno? Może kiedy wróci do pięknie wyposażonego domu spotka w nim pustkę.
Jedną z naszych największych wad jest to, że nie potrafimy doceniać tego, co mamy. Nigdy nie myślimy o tym, że  ktoś ma od nas gorzej. A czasem wystarczyłoby spojrzeć na bezdomnego, na dziecko, które nie ma rodziców, na ofiarę wypadku, żeby zrozumieć, że to co mamy, to aż za wiele.
      Nadeszła jesień. Nie przepadam za tą porą roku, choć kolorowe liście i zachody słońca mają w sobie urok. Dzięki temu, że obok mnie mieszkają dwie małe dziewczynki czasem jeszcze mogę wrócić wspomnieniami do tego, gdy ja byłam małym dzieckiem zbierającym jarzębinę, kasztany, żołędzie, liście i tworzącym z tych darów jesieni małe cuda. Jaka radość temu towarzyszyła!
     We wtorek wybrałam się z dziewczynami na zdjęcia do parku. Choć spodziewałam się marnego efektu ( od miesiąca nie prostuje włosów, tylko wiąże :( ) byłam zaskoczona. Zdjęcia podobają mi się i wielkie brawa za nie wspaniałemu fotografowii - Dziękuję Agatko! ;*
     Efekty możecie zobaczyć poniżej ;)










 






26 komentarzy:

  1. bardzo fajna bluzeczka :))
    obserwujemy? ^^
    ja zapraszam na 2 konkursy u mnie na blogu ! :D
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw a torebka genialna !:))

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze rajstopki. :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne rajstopy i kurtka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rajstopy przesłodkie ;) stylizacja świetna, choć ja bym wzięła inna torebkę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw i urocze rajstopki.
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mądre słowa :) bardzo fajna kurtka i rajstopy, masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje pomysły i stylizacje, dobrze się prezentujesz:) kurtka boska i fajnie połączona z resztą:) POZDRAWIAM!
    www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezawodna czerń-pasuje zawsze i wszędzie a rajstopy dodają optymizmu i charakteru całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajstopki urocze :)

    Cała jesteś cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopy w kropy, to jest to o czym mi przypomniałaś, też mam jeszcze schowane:))
    No i ramoneska idealne połączenie, a pierwsze skrzypce gra tu czaerwona torebka, super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyczna czerń to i klasyczna stylizacja ;-)
    Myślę, że z obcasem/szpilką było by bardziej kobieco ;-)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacjo oraz na jesienny konkurs.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój jak dla mnie mało interesujący. Masz świetną figurę mogłabyś nosić w zasadzie wszytko! I wszystko by na Tobie dobrze wyglądało. Kombinuj, inspiruj się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Piękny pierścionek:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam w planach właśnie kupić takie rajstopy! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rajstopki :))


    zapraszam do oglądania i obserwowania:
    http://breatheliffe.blogspot.com/ ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna stylizacja! bizuteria jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam chrapkę na ten pierścionek... Bardzo ładny ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rajstopki :) wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne rajstopki. od dawna takich szukam. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pierścionek z liśćmi!

    Zapraszam
    http://baniuchaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń