piątek, 31 sierpnia 2012

Urodzinowa niespodzianka


      
Proszę, byś przed snem spojrzał w niebo i pomyślał o mnie, że jestem, żyję i zasypiam pod tym samym niebem, co ty. Skoro nie mogę być przy tobie to przynajmniej możemy dzielić te chwile i a nuż uda nam się sprawić, by nasza miłość trwała wiecznie.
                                                                                               Nicholas Sparks
     Dzisiaj mam dla Was króciutki post.Wakacje oficjalnie dobiegają końca i staram się korzystać z nich najlepiej, jak tylko potrafię. Nie były do końca takie, jak chciałam, ale nie były też najgorsze. Spędziłam czas z Moim Skarbem, zaczęłam robić prawko i poromansowałam ze słońcem co moim zdaniem przyniosło wspaniałe efekty.
     Ubiegły tydzień minął szczególnie szybko. W czwartek Dominik obchodził swoje 18 urodziny. Chciałam, aby ten dzień był bardzo wyjątkowy, dlategoteż już od początku roku myślałam nad prezentem i innymi sprawami, które nie pozwoliłyby długo zapomnieć o tym ważnym święcie ;) Do ostatniej chwili nie byłam pewna tego, czy prezent okaże się trafiony, ale najwspanialszy uśmiech na świecie rozwiał moje wątpliwości. Ponieważ lubię dawać dość oryginalne prezenty wpadłam na pomysł zamówienia ciekawego tortu. Nam efekt się podobał, a co Wy a to?




20 komentarzy:

  1. Haha, świetny tort, nic dziwnego, że uśmiech na twarzy pojawił się.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, mega bombowy tort! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah świetnie, pomysłowo i odważnie :)

    pozdrawiam serdecznie:)
    hypnotizing.fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha! Bomba! Nie wpadabym na to :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry tort! sama lubię robić prezenty "z serca", w które muszę włożyć trochę siebie... świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. widze sama namawiasz do zdrady xd fajny pomysł, ale ja Swojemu Mężczyźnie bym sie nie odważyła dać takiego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej niech zdradza mnie z kawałkiem ciasta niż z inną ;D

      Usuń
  7. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny i za zostawienie komentarza. :-)Torcik wygląda tak apetycznie,że aż muszę sięgnąć po coś słodkiego. :-) Blog równie apetyczny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny pomysł!Oooooooo już nie mogę się doczekać kiedy mąż będzie miał urodziny,też mu takiego sprezentuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, niezły pomysł :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny tort! :D
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki cudowny tort!!! najbardziej podobają mi się kryształki <3
    zapraszam do mnie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tort, chyba mojemu Jurkowi taki z prezentuję:)))

    OdpowiedzUsuń