czwartek, 5 lipca 2012

Kolorowo

            

             Nie dbam o to, co ludzie myślą, al­bo mówią o mnie, wiem kim jestem. 
                                                                      Jonathan Davis

      I ja staram się tak postępować. Nieważne, co ludzie o mnie mówią i myślą, bo zawsze będą to robić. Jedni mogą mnie lubić, inni nienawidzieć. Wiele osób ocenia, a tak naprawdę nigdy szczerze ze mną nie rozmawiało. Nie rozumieją, ale krytykują. Staram się uodparniać na bezpodstawną krytykę. Niektórzy zrobią wszystko, żeby zrobić mi na złość i dziekuję im za to! Dzięki nim zyskuję siłę i kształtuje charakter. Wiem, kim jestem i mam gdzieś cudze spekulacje!
     Przez te upały nie moge rozstać się z sukienkami. Ale to chyba dobrze? Kobieta powinna być kobietą i nie bać się tego pokazywać. Oczywiście w granicach rozsądku, których ja staram się nie przekraczać. Bardzo lubię krótkie sukienki, ale dbam o to, by zakrywały to, co potrzeba. Mam obsesje na pukcie swoich nóg, co już pewnie zauważyliście, dlatego, kiedy tylko mogę pokazuje je ;)
     Dzisiaj wyciągnęłam z szafy idealnie przewiewną, kolorową sukieneczkę. Już miała swoją premierę na blogu, ale pokażę ją jeszcze raz. Nie poszalałam z dodatkami, ale nie żałuję. Czasem lepiej przystopować. To sukienka odgrywa główną rolę, pozostałe dodatki mają być tylko delikatnym dopełnieniem.






2 komentarze:

  1. dziękuję za miły komentarz na modnepolki.pl i na zachętę dodaję do obserwowanych ;)
    pozdrawiam
    http://wikiinfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń