poniedziałek, 9 lipca 2012

Mouse

                    

Praw­dzi­wa miłość oz­nacza, że za­leży ci na szczęściu dru­giego człowieka bar­dziej niż na własnym, bez względu na to, przed ja­kimi bo­les­ny­mi wy­bora­mi stajesz. 
                                                                 
  Nicholas Sparks   

    Czas mija nieubłaganie, a ja wciąż mam wrażenie, że dni mi uciekają. Brakuje mi jakiegoś konkretnego punktu odniesienia. Nie udało mi się znaleźć żadnej pracy i pewnie już nic nie znajde. Szkoda, bo bardzo chciałam. Cały dzień upłynął mi w sumie bezczynnie i trochę mam sobie za złe, że zmarnowałam tyle czasu. Kiedyś cieszyłam się gdy dni mijały mi na ''nic nierobieniu''  teraz wolałabym owocnie wykorzystać każdą chwilę.
    Wczoraj byłam na chwilkę u mojego Skarba, potem pojechaliśmy nad rzekę. Myślałam, że może trochę się poopalamy, ale wytrzymaliśmy może 2 minuty, bo po chwili zaczęły atakować nas okropne '' końskie muchy''. Wróciłam strasznie pogryziona.
     Brakowało mi nieco elegancji w moich stylizacjach, dlatego wczoraj to zmieniłam. Same części garderoby już znacie, ale kolejny raz przedstawiam inne połączenie. Początkowo wydawało mi się, że to do siebie nie pasuje, ale szybko zmieniłam zdanie. Lubię dziwne połączenia i wszelkiego rodzaju kontrasty. A Wy co o nich sądzicie?






Prezent od mojej cudownej szwagierki ! ;* Uwielbiam misie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz