sobota, 18 lutego 2012

Again ;)

     Ach ten piątek... Wróciłam ze szkoły baardzo zmęczona, aczkolwiek radosna ze względu na zbliżające się spotkanie z moim Skarbem! Postanowiliśmy odrobić Walentynki. Tak więc był to bardzo milutki wieczór ;) Oglądaliśmy dość dziwny film, którego tytułu nawet nie pamiętam i streszczaliśmy sobie cały tydzień. Wręczyliśmy sobie również kartki Walentykowe, a także drobniutkie upominki ;*
     Mam nadzieję, że prezent ode mnie bardzo mu się spodobał, ponieważ ja byłam oczarowana prezentem, który dostałam ;*
     W tym poście pokażę Wam Walentynkę, którą zrobiłam sama, ze względu na to, iż w tych, które kupiłam nie było możliwości wpisu,a chciałam, by był od serduszka oraz Walentynke i prezent, który dostałam ;D




1 komentarz:

  1. Karta wygląda ciekawie ale jestem pewna, że wnętrze było o wiele ciekawsze;p zdolna Ty :**

    OdpowiedzUsuń