poniedziałek, 20 lutego 2012

Słodkości ;)

      Taaką mam ostatnio ochotę na słodycze, że masakra! A tyłek rośnie ;)
      W szkole było dość spokojnie, a klasówka z geografii nie należała do najtrudniejszych. Mam nadzieję, że złapę jakąś pozytywną ocenkę ;) Jutro klasówka z matmy i pytanko z rosyjskiego. Jak mi się nie chcee ;(
W szkole będzie ostatkowo, ponieważ kilka osób wpadło na pomysł, aby się przebrać. Może i ja to zrobię?
Póki co jednak nic nie wymyśliłam.
      Byłam dzisiaj w chińskim i zachwyciła mnie rewelacyjna gama kolorów, które mają królować tej wiosny ;D W tym sezonie szczególnie podoba mi się głęboka czerwień! Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć jak najwięcej skarbeńków w tym kolorze !
      A tak żeby było miło coś słodkiego ;D

Truskawki ;* mmmm ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz