niedziela, 12 lutego 2012

Niedziela ;)

     I koniec ferii ;( Masakra.. Tak szybko upływa ten wolny czas.. Na szczę$cie oprócz dwóch 18 - stek, na których bawiłam się rewelacyjnie zrobiłam teź coś pożytecznego, ponieważ przeczytałam aż dwie dość grube książki! Jedną historyczną, bardzo interesującą, aczkolwiek trudną. Natomiast drugą raczej nudną lekturę '' Nad Niemnem''. Zostało mi tylko napisać nieszczęsne wypracowanie z polskiego, do którego jakoś nie mogę się zabrać ;(
     Dzisiaj byłam u mojego aniołka i oglądaliśmy film pt ,, Listy do M ''. Film bardzo mi się podobał. Nieco rozbawił, a w pewnym momencie nawet wzruszył. Jest interesujący i myślę, że warto go zobaczyć.
     Znów założyłam zakolanówki, troszkę inne niż poprzednie. Tym razem jednak towarzyszyły one czarnej obcisłej spódniczce i bluzeczce, która bardzo lubię. Jak efekt? ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz