środa, 29 lutego 2012

Niezwykłość w zwyczajności

     Dzisiaj od rana świeciło piękne słoneczko. Pomimo tego, że źle się czułam pogoda wprawiła mnie w niesamowity nastrój ;) Na przerwie siedziałam na parapecie przy otwartym oknie i wdychałam cudowne świeże powietrze! Po powrocie ze szkoły byłam na spacerku z siostrą. Zrobiłyśmy mnóstwo zdjęć, w których się po prostu zakochałam. Wśród pól unosi się cudowny zapach, nie do opisania. To niesamowite, że natura może tak zachwycać i sprawiać tyle radości!




                                                                                       
    

























  


   

 

 

 

 




 

4 komentarze:

  1. Człowieki podziwiajcie bo niektóre zdjęcia robione przeze mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiaszcze zdjęcia ! też miałam wczoraj wziąć aparat i iść na zdjęcia, ale niemiecki mnie powstrzymał ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń