środa, 22 lutego 2012

$mieszna pobudka ;)

     Wczoraj wspominałam, że będę uczyć się na klasówkę z polskiego i tak też zrobiłam. Naukę skończyłam ok godz. 00.10, ale najśmieszniejsze było to, co stało się potem. Otóż zasnełąm szybko i obudziłam się o godz. 6. 30 (przynajmniej tak mi się zdawało ;D) Przestraszona, że zaspałam do szkoły, szybko się ubrałam, umyłam, uczesałam i byłam prawie gotowa. Jednak odsłaniając roletę w łazience, stwierdziłam, że coś musi być nie tak, bo było niezwykle ciemno. Wróciłam do pokoju, spojrzałam na zegarek, a tam 10 minut do 1 ! Zatkało mnie. Nie wiem jak ja patrzyłam na tę godzinę wcześniej, że widziałam 6 zamiast 0 ;) Pewnie przez zmęczenie! W każdym razie położyłam się spać, a rano tylko śmiać mi się chciało ;D
      W szkole było jak zwykle nudno. Klasówkę z polskiego oceniam na dość trudną. Może ze względu na dużą ilość materiału.
       Po lekcjach odwiedziłam parę sklepów. Szczególnie zaintrygowała mnie czerwona, koronkowa sukienka z odkrytymi plecami. Jest naprawdę świetna! Narazie niestety nie stać mnie na nią ;(
       A oto outfit z dziś ;)
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz