środa, 29 lutego 2012

Meczyk

  
     Właśnie skończyłam oglądać pierwsze zmagania piłkarskie na naszym Stadionie Narodowym. Jestem z siebie dumna, ponieważ to jedyny mecz, w którym nie grał mój chłopak i który obejrzałam calutki ;] Chociaż wydał mi się nudny. Żadnego gola, żadnej czerwonej kartki, no i Ronaldo nie grał do końca.
Wrażenie zrobiła na mnie polska reprezentacja! Nigdy nie widziałam jak grają, słyszałam same negatywne opinie, a tu się okazało, że wcale nie jest źle. Bramkarz według mnie spisał się bardzo dobrze! Portugalczycy lepiej wyszkoleni mieli przewagę w posiadaniu piłki, ale nie zdołali strzelić nam bramki. Polacy wykazali się ostrożnością w obronie, ale również starali się kąsać renomowanych rywali, co dało im szansę na zdobycie bramek. Mimo kilku dobrych sytuacji mecz niestety zakończył się remisem !
     Wielu akcji nie rozumiałam. Niektóre faule wydawały się udawane i nadal nie wiem, co to jest spalony ;) Ale nie żałuję czasu, który poświęciłam na mecz ;D



Polska
0:0
(0:0)

Portugalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz