czwartek, 23 lutego 2012

$piąco

     Nie wiem czy to wina pogody, lecz od rana czuję się po prostu strasznie! Wszystko mnie boli i jestem strasznie śpiąca. A przede mną jeszcze chemia i matma ;(
     Dzisiaj na angielskim drogą losowania musiałam iść do odpowiedzi. W ogóle się wczoraj nie uczyłam, ale jakimś cudem dostałam 4-, z czego jestem bardzo dumna!
     Jutro mam tylko 3 lekcje, jednak na każdej coś... Po szkole natomiast wybieram się w poszukiwaniu prezentu na kolejną 18 - stkę, którą mam już w najbliższą sobotę. Mam nadzieję, że wrócę z miasta zadowolona ;)
     Słyszalam dziś komentarze na temat tego, że blogi, w których ktoś opisuje swoje życie, a nie coś konkretnego są nudne i nikogo nie obchodzą. Mówię o tym, ponieważ w moim blogu przedstawiam mój świat i mam nadzieję, że Was nie zanudzam.
     Pozdrawiam ;)

Uwielbiam falbanki! ;]
        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz