poniedziałek, 13 lutego 2012

Pechowy trzynasty? ;)

  Wręcz przeciwnie! Dzisiejszy dzień był całkiem fajny ;) Poza małymi szczegółami, ponieważ spałam zaledwie 4 godzinki, a rano poszłam na autobus, którego nie było. Do szkoły jednak dotarłam dzięki Asi ( dziękuję <3). Na w-f ie grałyśmy w nogę i moja drużynka wygrała 6:1 ;D Dostałam też 5 za rozgrzewkę, a potem 5 za odpowiedź z historii i 4 za klasówkę z geografii. Moja pierwsza w tym roku 4 ze spr z gegry! Oby tak dalej ! Podsumowując dzisiejszy trzynasty wcale pechowy nie był!
   A tak zmieniając temat. Jutro Walentynki <3 Dla mnie jest to szczególny dzień, ponieważ od 14.o9.o9 jestem w związku z najwspanialszym mężczyzną na świecie. Jutro niestety nie będziemy mogli się spotkać, ale nadrobimy w weekend. Walentynki lubiłam chyba od zawsze. Nawet kiedy byłam singielką, święto to nastawiało mnie pozytywnie. Uwielbiam ten dzień, ponieważ to wyjątkowa okazja, aby wyznać sobie miłość czy ukazać inne uczucia. To także możliwość obdarowania sympatii małym podarunkiem, czy uroczą kartką, która mi np. sprawia mnóstwo radości. Walentynki to także czas, kiedy można spotkać się z bliskimi, porozmawiać, poprzytulać. Wystawy sklepowe cieszą oczy romantycznymi drobiazgami. Myślę, że to piękna tradycja! ;]


    
   





Wszystkim moim czytelnikom życzę szczęśliwego, pełnego ciepła i miłości Dnia $w. Walentego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz