niedziela, 26 lutego 2012

Kolejna 18 - nastka ;)

    Wczoraj byłam na kolejnej ( już 3! ) w tym roku 18 - nastce. Było całkiem fajnie, choć impreza była skromna, ze względu na obowiązujący od środy post. Najbardziej podobał mi się tort, w kształcie zielonego traktora ;) Nie mam jego zdjęcia z wczoraj, ale pokażę Wam podobny.
Nie miałam pomysłu na to, co założę. W ostateczności zdecydowałam się na czerń, z którą ostatnio się nie rozstaje. Fryzurę również zrobiłam sobie sama. Wyprostowałam moje z natury kręcone włosy, potapirowałam i upięłam na jedną stronę. Jak efekt?
    Dzisiaj jestem strasznie zmęczona i nic mi się nie chcę :( Najchętniej cały dzień bym przespała!



2 komentarze:

  1. aaa poznaje tą sukienkę. Po małej przeróbce wygląda jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. how słiiiit <3

    OdpowiedzUsuń