wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki ;*

    Dziś wreszcie Walentynki ! Niestety nie mogłam spędzić ich z moim Skarbem. Otrzymałam od Niego jednak piękny rysunek, którym z radością się pochwalę. Wiem, że czyta mojego bloga, dlatego Kotku Dziękuje <3!
    W szkole miałam 9 h.. Prawdziwy horror ;( Kiedy wracałam przed 17. 00 było już naprawdę zimno!
W mieście widziałam wiele ślicznych rzeczy... urocze misie pluszowe,  poduszki Walentynkowe, ciekawe kartki , kubeczki, ozdóbki i wiele innych Walentynkowych prezentów ;) Kilka dziewczyn w szkole nawet otrzymało kwiaty. Myślę, że to bardzo miłe ;) Jutro wybieram się w poszukiwaniu kartki Walentynkowej dla mojego Walentego, ponieważ nie znalazłam jeszcze takiej, którą uważałabym za idealną.
     A rano razem z moją klasą wybieramy się do kina na film pt.  '' W ciemności '' . Podobno jest w nim wiele drastycznych scen. Mam nadzieję, że nie będę musiała oglądać go z zamkniętymi oczami.
    A oto mój piękny rysunek :* oraz dzisiejsza stylizacja ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz