środa, 13 czerwca 2012

Books ;*

           
 Kto czyta książki, żyje podwójnie.
                                 Umberto Eco
     Podsunęliście mi pomysł na posta, pytając, jakie książki polecam na lato. Uwielbiam czytać! Wtedy przenoszę się w inny wymiar. Żyję życiem moich bohaterów i to jest wspaniałe! Niektórym z Was może się to wydać dziwne, ale kiedy otwieram ciekawą książkę wchodzę do innego świata. Za każdym razem jest to inna ''rzeczywistość''. Przenoszę się w czasie i przestrzeni. Czuję to, co bohaterowie i uczę się patrzeć na wszystko inaczej. Dobra książka to dla mnie taka, której nie potrafię przestać czytać. To taka, która nieświadomie czegoś mnie uczy i ukazuje za każdym razem coś nowego, tajemniczego. To taka, której zakończenie jest dla mnie zupełną niespodzianką i do której wiem, że kiedyś powrócę!
     Od dziecka byłam miłośniczką czytania i pochłonęłam mnóstwo lektur. Jedyną obowiązkową pozycją, której nie dałam rady przeczytać byli '' Krzyżacy''. Nie ze względu na ilość stron, bo czytałam naprawdę dłuuugie lektury, ale ze względu na treść. Po prostu nie przypadła mi do gustu.
     Ale do rzeczy, bo to dla mnie ''temat rzeka''. Tak więc książki, które polecam to :

* ''Pierwsza miłość'' M. Fox - Jest to cała seria książek o tematyce miłosnej. Idealne dla nastolatek ;)
* ''Ślepe posłuszeństwo'' D. Ginsberg - Niezwykle wciągająca historia młodej kobiety pracującej w agencji literackiej ( pisałam o niej tu : $lepe posłuszeństwo )
* ''Dlaczego mężczyźni kochają zołzy'' S. Argov - Ciekawy poradnik dla kobiet, które chcą od życia czegoś więcej ( pisałam o niej tu : Dlaczego mężczyźni kochają zołzy)
* ''Strażnicy nocy'' R. Hawthorne - Nie znosiłam fantasy, ale dzięki serii tych książek jestem zakochana w historiach o wilkołakach po uszy! Pochłonęłam wszystkie baaardzo szybko!
* ''Pamiętnik narkomanki'' B. Rosiek - Do czego może doprowadzić nałóg? Wstrząsająca historia młodej dziewczyny.
* ''Balsam dla duszy kobiety'' -  Niesamowite, chwytające za serce historie kobiet i nie tylko! Książka tak cudowna, że brak mi słów.













5 komentarzy:

  1. Gdzie kupujesz czarne rajstopy w kropki ??

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam dla duszy kobiety wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. co polecasz Umberto Eco? bo po cytacie wnioskuje ze czytasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze książek tego autora, ale może niedługo uda mi się je zdobyć. A cytat pochodzi z mojego zeszyciku. Zapisuję sobie czasem coś, co warte zapamiętania ;)

      Usuń