piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka

        
Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie.   
                                                                                                 Paulo Coelho

    Dzisiaj Dzień Dziecka!. Z tej okazji pragnę wszystkim złożyć najgorętsze życzenia! Pewnie większość z Was uważa, że dzieckiem już nie jest. Ale moim zdaniem jest się nim całe życie. Kiedy byłam mała spieszno mi było do dorosłości. Teraz wolałabym cofnąć czas. Wrócić do zabawy lalkami, mieć za dużo wolnego czasu, nie musieć dokonywać wyborów, a natrudniejszą decyzją, żeby było 'jakie chipsy wybrać', śmiać się bez przerwy, umieć cieszyć z małych rzeczy i zawsze być sobą, bez względu na to, czy innym się to podoba czy nie.
    Wczoraj wieczorem miałam w końcu chwilkę tylko dla siebie. Nie pamiętam, kiedy ostatnio tak dobrze odpoczęłam. Nadrobiłam zaległości w postaci przeczytania gazety, która swoją drogą miała bardzo ciekawe artykuły. Wypiłam pyszną herbatkę i objadałam się łakociami. Taki symboliczny Dzień Dziecka ;)




1 komentarz: