piątek, 29 czerwca 2012

Holiday!

Co to znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór so­bie, na przekór niemu, na przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu. 
                                   Eric-Emmanuel Schmitt
      Wreszcie wakacje! U mnie zapowiadają się pracowicie, ale i tak cieszę się, że przez dwa miesiące odpocznę od mojej szkoły i niektórych ludzi.
      Za mną strasznie męczący dzień. Praktycznie cały spędziłam w mieście. Rano kościółek, potem szkoła, następnie maraton po sklepach, aż wreszcie wykłady i do domciu. Wróciłam wyczerpana! Na szczęście spotkałam się z Moim Skarbem, który zawsze ładuje mnie pozytywną energią!
      Mam dla Was w końcu środową stylizację! Zdjęcia robiła kochana Asiula i baaardzo jej za to dziękuje! ;** Co do samego zestawu... wszystko już było, ale nie w takim połączeniu. Do lateksów początkowo nie byłam przekonana. Wydawały mi się zbyt wulgarne, ale po pewnym czasie zapragnęłam je mieć. Moim zdaniem opcja z topem ombre i balerinkami jest jak najbardziej bezpieczna. Oczywiście wolałabym założyć wysokie szpilki w kolorze pomarańczy, ale cóż. Mam nadzieję, że outfit przypadnie Wam do gustu.
      Początkowo pisałam bloga tylko dla siebie. Teraz bardzo zależy mi na Waszych komentarzach. Jest ich niewiele, ale każda konstruktywna opinia wiele dla mnie znaczy. Dziękuję za wszystkie wypowiedzi i pomysły. W miarę możliwości postaram się wszystkie zrealizować !





Asia polowała na gołębie, niestety nie chciały współpracować ;(


2 komentarze:

  1. Fajna bluzeczka ;d Będziesz pracować w wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko uda mi się znaleźc pracę, to pewnie, że tak! ;)

      Usuń