sobota, 30 czerwca 2012

My garden

       
A może po pros­tu jak ze­gary słoneczne "działaj­my" tyl­ko w słoneczne dni...

    Jak mija Wam pierwszy dzień wakacji? Mój jest nawet przyjemny. Oczywiście wstałam bardzo późno, a następnie wyszłam na dwór '' delektować'' się słońcem. Ku mojemu niezadowoleniu praktycznie cały czas chowało się za chmurkami. Szkoda, bo miałam nadzieję na małe opalanko ;( Temperatura jest bardzo wysoka ( 34 stopnie! w cieniu) i chyba zbiera się na burze. Oby to były błędne przypuszczenia.
    Za chwilę wybieram się z Moim Skarbem na '' Lato z radiem '' do Tomaszowa. Muszę się ogarnąć, dlatego zmykam i zostawiam Was ze zdjęciami. Moje świadectwo, które pierwszy raz odbierałam w klasie. W sumie jestem z niego zadowolona. Nie uczyłam się zbyt wiele, a mało brakowało mi do czerwonego paska ;) A także zdjęcia mojego ogródka. Kiedyś o niego pytaliście ;)









1 komentarz:

  1. Pięknie,patrząc na Twoje zdjęcia zatęskniłam za rodzinnym domem.Moi rodzice mają podobny ogród,niestety tego lata ich nie odwiedzę :(

    OdpowiedzUsuń