wtorek, 19 czerwca 2012

Brzoskwiniowa laguna ;*

      
Kobieta nigdy nie wie, czego chce, ale nie spocznie, dopóki celu nie osiągnie.
                                                                                          Jean - Paul Sartre

    Wreszcie mamy piękną pogodę! Oby tylko się utrzymała jak najdłużej. Pomimo, iż te upały są małą udręką i tak wolę je od każdej innej pogody. W dodatku wieczory i noce są takie ciepłe ;)
    Wczoraj miałam dość męczący dzień. W końcu zapisałam się na prawko! Z moimi zdolnościami do prowadzenia jakichkolwiek pojazdów może być ciężko, ale muszę dać sobie radę. Pierwsze zajęcia nie były takie złe. Choć pod koniec nie mogłam się już na niczym skupić i bujałam w obłokach ;) Czuję się jakbym znowu miała te pierwsze motylki w brzuchu ! Nieziemskie uczucie ;) A wracając do tematu przez to, iż od razu zostałam na kursie wróciłam późno do domu, potem poszłam pobiegać i wróciłam wykończona. Stąd brak posta. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)
     Dzisiaj natomiast pokażę Wam stylizację z niedzieli. Obcisła, niebieska spódniczka, do tego brzoskwiniowa bluzeczka. Znowu złoto oraz pudrowa torebeczka. Doskonale wiem, że buty wszystko psują. Najlepiej pasowałyby szpileczki, ale niestety nie bardzo mogę w nich chodzić.


 






 
 

7 komentarzy:

  1. Dlaczego nie możesz chodzić w szpilkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ byłabym dużo wyższa od mojego Skarba ;)

      Usuń
    2. noi i co z tego ... trzeba znaleźć wyższego chłopaka ;D




      Pozdrawiam z Zakopanego !

      Usuń
  2. robi się z Ciebie prawdziwa fashionnistka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory a całość minimalistyczna,co bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz lepsze te zestawy Ci powiem ; )

    OdpowiedzUsuń