czwartek, 15 marca 2012

Gold - I like it!

    Cóż za koszmarny dzień! Choć świeci piękne słońce, dzisiaj czuje się okropnie. Jestem troszkę przeziębiona. W dodatku miałam klasówkę z biologii, na której zadania były po prostu straszne. Kompletnie mijały się z tym, co robiliśmy na lekcji!
    Po korytarzu snułam się jak cień. Miałam jedno wielkie marzenie. Stać się niewidzialną! Nie wiem z jakiego powodu, ale byłam okrutnie rozdrażniona. Po powrocie do domu poczułam się troszkę lepiej, mama kupiła mi prześliczne rajstopki, o których marzyłam od bardzo dawna. Niedługo z pewnością Wam je pokaże ;)
    Przypadkiem natrafiłam na paznokcie, które od razu zapragnęłam zrobić. W ostatnim czasie zakochuję się we wszystkim, co złote. Niestety, aby paznokcie tak wygladąły, trzeba zakupić specjalne naklejki, które podobno są bardzo drogie i trudno dostępne ;(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz