środa, 21 marca 2012

Lirene

    Pierwszy dzień wiosny nie zachwyca niestety piękną pogodą, ale miejmy nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Dzisiejszy dzień jest niesamowicie nudny przez co jestem bardzo senna.
    Pomyślałam, że przedstawię Wam pewien krem, który jest dla mnie naprawdę rewelacyjny! Poleciła mi go koleżanka ( dziękuje Anetko! ). W związku z tym, iż moje dłonie często się wysuszają, staram się nie wychodzić z domu bez tego kosmetyku. Nakładam go również prawie po każdym myciu rąk. Stało się to moim przyzwyczajeniem, a nawet uzależnieniem. Wypróbowałam naprawdę wiele kremów i żaden nie zachwycił mnie tak jak ten. Moje dłonie są po nim świetnie nawilżone i w dodatku prześlicznie, delikatnie pachną. Kosmetyk kupiłam w drogerii Rossmann za ok 8 zł. Gorąco polecam! ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz