wtorek, 27 marca 2012

Wielkanoc tuż, tuż

    Dzisiaj już nie jest tak cieplutko jak wczoraj, a szkoda ;( Mam nadzieję, że jutro pogoda się poprawi, bo to ważny dla mnie dzień - 18 urodziny! Jak ten czas szybko mija. Jeszcze niedawno w śpioszkach ze smoczkiem w buzi, a juz jutro prawnie pełnoletnia. Kiedyś nie mogłam się doczekać tego dnia. Dziś? Chciałabym cofnąć czas!
    Rano udało mi się przeczytać dwie zaległe książki '' Kamizelkę'' i ''Omyłkę''. Pomimo, iż lektury szkolne zwykle nie należą do najfajniejszych, obie mi się wyjątkowo podobały. A przy drugiej nawet uroniłam łezkę. Świat przedstawiony w książkach nie jest realistyczny, ale może to właśnie tak mnie ujmuje. ''Kamizelka'' to króciutka historia pięknej miłości. ''Omyłka'' natomiast to ukazanie jak wielką krzywdę mogą wyrządzić bezpodstawne zarzuty. Jako wielka fanka książek, zdecydowanie polecam!
    Dzisiaj mamusia kupiła mi uroczą babeczkę, która swoją dekoracją przypomina o zbliżających się świętach. Aż szkoda zjeść ;)



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz