czwartek, 29 marca 2012

Osiemnastka! ;)

    No i stało się ! Mam już 18 lat. Czy się cieszę? Chyba nie bardzo. Zacznie się załatwianie papierków i wgl. Już dzisiaj muszę pochodzić po urzędach. Masakra ;(
    Jednak wczorajszy dzień był po prosty cudowny! Lepszych urodzin już mieć nie mogłam! Od północy dostawałam mnóstwo przemiłych życzeń, za które wszystkim baardzo dziękuje! Na śniadanie dostałam pyszne naleśniki, a nawet w końcu nauczyłam się je piec i podrzucać! Jestem z siebie bardzo dumna. Teraz będę mogła upiec mojemu Skarbowi jedno z jego ulubionych dań!
    Dostałam też mnóstwo wspaniałych prezentów, ale jeszcze nie zrobiłam zdjęć, więc powiem o nich dopiero później!
    Po południu byłam na Mszy w mojej intencji, pokaże Wam jak byłam ubrana ( zdjęcia robione w domu po kościółku)  oraz jak pomalowałam paznokcie.





Nie umiem przerabiać zdjęć ;D



Lakiery - prezent ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz