niedziela, 25 marca 2012

UNDER TWENTY Effect Perfect Cover

    Już od dawna szukam fluidu, który spełniłby moje oczekiwania i w największym stopniu zadowolił. Przetestowałam już mnóstwo kosmetyków i nietsety jeszcze nie znalazłam idealnego. Zależy mi na tym, aby podkład ładnie krył, ale nie tworzył efektu maski i żeby moja cera świeżo po nim wyglądała. Zwracam uwagę także na cenę, ponieważ jako młoda dziewczyna mam ograniczony budżet.
    Ostatnio natrafiłam w Drogerii Rossmann na nową linię fluidów UNDER TWENTY Effect Perfect Cover. Od producenta:  Pomaga uzyskać naturalny, matowy wygląd cery, ograniczając błyszczenie i skutecznie kryjąc niedoskonałości. Dzięki świeżemu, grejpfrutowemu zapachowi i praktycznemu opakowaniu z pompką, stosowanie nowych fluidów UNDER TWENTY jest przyjemne i wygodne.
    To jeden z moich najgorszych zakupów. Zero pokrycia, efekt pomarańczowej buzi i okropny zapach. Fluid jest chyba przeznaczony dla kobiet z idealną cerą. Ja totalnie go nie polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz