czwartek, 29 marca 2012

Presents

     Niedawno wróciłam z miasta. Załatwiłam wszystko, co miałam załatwić, z czego się bardzo cieszę. Zdjęcia do dowodu wyszły koszmarne, ale nie spodziewałam się cudów.
     Obiecałam, że dodam zdjęcia prezentów, które wczoraj dostałam. Tak więc od mamy dostałam coś, co mnie wzruszyło, a mianowicie pierścionek zaręczynowy, który dostała od mojego tatusia! Dostałam również mnóstwo ślicznych łańcuszków oraz piękne życzenia. Od mojego Skarba ukochanego dostałam nieziemski bukiet 18 czerwonych róż, 18 Chupa Chupsów, piękny komplet srebrnej biżuterii, wspaniały uśmiech, nieziemskie życzenia, niezapomniane popołudnie oraz notebooka. Notebook to prezent także od mojego rodzeństwa. Dostałam również przepyszne czekoladki od mamusi mojego chłopaka. Wiele osób złożyło mi piękne życzenia ( szczególne podziękowania dla Julii ) i obdarowało pięniążkami, które zapewne przeznaczę na prawo jazdy. Za wszystko jestem bardzo wdzięczna !

Niestety niewyraźne, ale jest naprawdę śliczny ;)










Oryginalna torba ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz