czwartek, 12 kwietnia 2012

Dzień Czekolady

    Słyszeliście o czymś takim? Ja dowiedziałam się od siostry i powiemWam, że mi to święto jak najbardziej odpowiada! ;D Zaciekawiona wpisałam w google i wyskoczyło mi coś interesującego: Kalendarz $wiąt Nietypowych. A najciekawsza jest jego historia. Według Wikipedii jest to kalendarz stworzony przez imperialistów z Ententy podczas I wojny światowej. Powstał on na użytek Cesarstwa Niemieckiego, aby ludzie świętowali tak długo i często, żeby nie mieli czasu walczyć na froncie o ojczyznę. Gromadzi on święta, które nie zostały dopuszczone przez zwykłe święta do ich kalendarzy. Ciekawe prawda?
   Dziwnym trafem dostałam dzisiaj czekoladkę i postanowiłam świętować! Hahaa ;D Mleczna z migdałami i malinami pycha. Mleczna z Whisky i cofee niezbyt mi smakowała, ale pewnie przez to, że nie przepadam za słodyczami alkoholowymi ani za kawą ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz