piątek, 27 kwietnia 2012

Nude

    Kolejny słoneczny dzionek. Zdecydowanie uwielbiam wiosnę. W końcu mogę schować te nudne, cieplutkie ubrania na dno szafy.
    Dziś miałam tylko dwie lekcje, z racji zakończenia roku szkolnego maturzystów. Kurczę... za rok o tej porze to ja będę kończyć liceum. Z jednej strony się cieszę - nie lubię tej szkoły, a zdrugiej strony czeka mnie wybór kierunku studiów. Niby jestem już zdecydowana, aczkolwiek nie lubię dokonywać wyborów. Część oficjalna imprezy była koszmarna, do tego stopnia, że zaczęłam czytać lekturę. Część artystyczna bardzo mi się podobała. I tutaj wielkie gratulacje dla Julki ( <3! ), która jest niezwykle kreatywna, a jej twórczość wprawia w osłupienie. Gratuluję także wszystkim aktorom, a szczególnie Ani, Oli i Marcie, które na scenie czuły się jak ryby w wodzie i wyglądały jak prawdziwe gwiazdy!
     Pokazałabym Wam dzisiejszy outfit, ale nie było w nim nic szczególnego, ponieważ musiałam założyć mundurek. Pokażę Wam natomiast zdjęcia nieba z wczoraj oraz buciki, które kupiłam całkiem niedawno po bardzo okazyjnej cenie. Od dawna szukałam czegoś niziutkiego ( ze względu na mój wzrost ), co prezentowałoby się ładnie i znalazłam. Jestem mega zadowolona z zakupu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz