wtorek, 24 kwietnia 2012

Uroki wiosny

    Ale jestem niewyspana. Całą noc umilili mi drogowcy, którzy wyjątkowo nie przerwali pracy nawet na moment. Chyba niektórzy nie rozumieją, że inni niektórzy mają tylko kilka godzin na odpoczynek i chcieliby je dobrze wykorzystać.
    Poza tym dzień był całkiem fajny, aczkolwiek jak każdy szkolny wtorek - ciężki. Pisałam klasówkę z matematyki i myślę, że poszła mi dobrze. Ostatnio matematyka to chyba jedyny przedmiot, na który mam ochotę chodzić.
    Po lekcjach odebrałam dowód. Dziwne uczucie. Tak naprawdę wcale nie czuję się dorosła. W sumie ten '' papierek '' nie jest mi potrzebny, ale podobno dobrze go mieć.
    W niedziele będąc na spacerku zrobiłam mnóstwo zdjęć i powiem Wam nieskromnie, że jestem nimi po prostu zachwycona. Chyba do niedawna nie doceniałam wiosny.






Rzeka okropnie brudna ;(
 




  





I absurd polskich budowlanych : Schody do wody ! Chyba po to, aby rybki mogły wychodzić na drogę ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz