środa, 25 kwietnia 2012

Serce i rozum

     Nie spodziewałam się takiej reakcji na poprzedniego posta, ale powiem, że jestem nawet miło zaskoczona. Jednak chciałabym prosić, abyście nie wypowiadali się w komentarzach negatywnie o moich koleżankach. Nie wiem skąd ta krytyka. Nigdy pisząc nie wymieniałam żadnych imion, więc naprawdę nie wiem, skąd te insynuacje. Usunęłam komentarze i będę usuwać każdy, który obrazi kogokolwiek. Nie będę siać nienawiści., bo to nie w moim stylu. Dziękuję za wsparcie, ale jeszcze raz proszę Nie obrażajcie innych, bo to nie jest fajne!
     Odbiegając od tematu. Dzisiaj sobie przeglądałam gazetki ( dziękuje Oluś ) I natknęłam się na wywiad z Sercem i Rozumem. Zapewne kojarzycie ich z reklamy. Ja ich uwielbiam! Są po prostu świetni! Mimo, iż dzieckiem już nie jestem marzę o maskotkach reklamowych bohaterów. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła je dołączyć do mojej skromnej kolekcji pluszaków, które kocham od dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz