wtorek, 10 kwietnia 2012

Oversize

   Właśnie wróciłam z Tomaszowa. Niestety nic nie udało mi się załatwić, bo albo kolosalne kolejki, albo nieczynne. Kupiłam jednak parę kosmetyków i torbę do szkoły. W zwykłym sklepie, może pokażę w którymś poście.
    Na komputerze czeka stylizacja, którą chciałam Wam pokazać. Zdecydowanie ulubiony sweterek oversize i bandażowa spódniczka. O tym połączeniu wspomniał kiedyś mój chłopak, a ja wcieliłam plan w życie. Moim zdaniem wyszło całkiem nieźle, aczkolwiek fajniej chyba wyglądałaby czerwona spódniczka. Nie wiem, co ja mam z tą czerwienią? Chyba dodaje mi pewności siebie ! Warkocze zrobiła mi siostra ;)




2 komentarze:

  1. Śliczna spódniczka ;d Gdzie kupiona ? Pozdrawiam. Ciekawy blog ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka kupiona w H&M ;)
      Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń