czwartek, 5 kwietnia 2012

Maxi skirt

   $więta zbliżają się wielki krokami, a ja mam coraz więcej pracy. Dzisiaj rano byłam na zakupach. Uwielbiam to! Mogłabym biegać po sklepach cały czas.
   Maxi skirt? No właśnie... Jeszcze niedawno totalne not. Ale kobieta zmienną jest i powoli zaczynam zakochiwać się w długich spódnicach. Wydaje mi się, że z racji tego, iż mam długie nogi będzie to dla mnie idealna opcja. Co prawda, mój tato zawsze mówił mamie '' Masz długie, ładne nogi, nie wstydź się ich pokazywać. '' Zapewne mi też by to powtarzał, ale czy w długiej spódnicy nogi nie mogą wyglądać korzystnie? Moim zdaniem jak najbardziej!
Kiedy po raz pierwszy jakiś czas temu zobaczyłam spódnicę asymetryczną, pomyślałam
'' Jejku ale paskudztwo! '' Teraz nie mogę się doczekać kiedy wejdę w posiadanie takowej ;)
   A Wy co myślicie o tym nowym - starym trendzie?








    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz