środa, 11 kwietnia 2012

Pamiętnik

    Już od dawna chciałam Wam powiedzieć o tym filmie i właściwie nie wiem, czemu zwlekałam, bo to zdecydowanie my number one!
    Tak więc film po raz pierwszy oglądałam jakieś 2, może 3 lata temu w tv. Trafiłam na niego zupełnie przypadkiem, ale to był jeden z najlepszych przypadków w moim życiu. Kolejny raz zobaczyłam go z moim chłopakiem i ostatnio znów postanowiłam do niego wrócić.
    Opis filmu: "Pamiętnik" to historia pewnej miłości, która rozkwitła na początku lat 40. gdzieś w Karolinie Północnej. Duke odczytuje ją starej kobiecie cierpiącej na chorobę Alzheimera. Dzięki sile uczucia przeżywa na nowo cudowne chwile swojej wielkiej miłości. Przypomina sobie, kiedy po raz pierwszy zobaczył Allie Nelson - ich spotkania, wspólne wakacje i trudny okres rozstania, gdy zniknęła z jego życia na siedem lat..."Pamiętnik" jest ekranizacją bestsellerowej powieści Nicholasa Sparksa.
    Niestety nie miałam jeszcze okazji przeczytać tej książki, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni. Film zrobił na mnie nieziemskie wrażenie. Wzruszam się za każdym razem, kiedy oglądam. Z pewnością książka też jest cudowna. To mój ulubiony film i bardzo bardzo polecam! ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz