sobota, 14 kwietnia 2012

Dziewczyna w czerwonej pelerynie

   Moja historia z fascynacja wilkołakami zaczęła się zeszłego lata, kiedy dostałam w moje rączki książki, które stały sie jednymi z ulubionych. Kiedyś poświęce im osobny post. Dzisiaj natomiast przedstawię film, który ostatnio obejrzałam i który bardzo mi się podobał. Kiedyś nie lubiłam science- fiction, teraz uwielbiam powieści i filmy o wilkołakach.
  Opis filmu : Dziewczyna w czerwonej pelerynie to thriller fantasy, który jest interpretacją klasycznej baśni. Przez lata mieszkańcy Daggerhorn utrzymywali zawieszenie broni z wilkołakiem - bestia zmieniła jednak zasady. Valerie przekonuje się, że z wilkołakiem łączy ją niezwykła więź, za sprawą której staje się i podejrzaną… i przynętą.
   Film niesamowicie mnie wciągnął, a jego koniec okazał się zaskakujący! Polecam !




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz