poniedziałek, 28 maja 2012

Bocian ;D

     
                 Nie cho­waj się w obłokach czte­rech ścian, wyjdź przed sze­reg i ciesz się życiem.

   Nie wiem, kto jest autorem tego cytatu, ale bardzo mi się podoba. Nawiązuje między innymi do tego, co powiedział jakiś czas temu ktoś na temat pisania bloga. Było to coś w rodzaju : ''Po co one to robią. Przecież to i tak nikogo nie interesuje. '' Może Ciebie nie, ale są osoby, które to czytają. Dla mnie prowadzenie bloga od zawsze było marzeniem, teraz to przyjemność. To wielka możliwość podzielenia się sobą - moimi refleksjami, to możliwość pokazania innym mojego własnego kawałka świata. Każdy komentarz mobilizuje i utwierdza w przekonaniu, że dla kogoś to, co piszę może coś znaczyć. Dziękuję Wam za wszystkie pozytywne opinie, za wszystkie komplementy i za komentarze negatywne. Za krytykę również dziękuje, ale za tą szczerą, a tą która ma mi dopiec schowajcie głęboko dla siebie. Ona i tak nic dla mnie nie znaczy, więc szkoda czasu ;)
   Nie zamierzam rezygnować z moich marzeń. Zgodnie z opisem wyjdę przed szereg i będę cieszyć się życiem. Życie jest tylko jedno, chcę je dobrze wykorzystać!
   Troszkę się rozpisałam, dlatego teraz krótko o stylizacji. Czerwone tregginsy, które dostałam od cioci, mój jedyny i ukochany sweterek oraz czarne sandałki. Duży biały pierścionek już znacie i bransoletki również. Tak przy okazji dodam, że dowiedziałam się dzisiaj, że wyglądam jak bocian. Hahaah ;) Może i prawda!






13 komentarzy:

  1. bardzo łądnie wyglądasz, ale wiesz co mogłabyś dodać jakiś taki cienki, delikatny pasek, żeby podkreślić talię i byłoby jeszcze lepiej, popróbuj następnym razem:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, pasek by pasował własnie:)i trochę jedzenia, żeby chuda Daria trochę przytyła, bo narazie to taki patyczek jesteś:p

    OdpowiedzUsuń
  3. no troche bocian jest, dlugie, chude czerwone nogi ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest jednym z moich ulubionych! bardzo lubię czytać Twoje posty! pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. ciekawy pierścionek, chciałabym taki w pudrowum kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej moglabys pod ten sweterk nosic stanik bez ramiaczek, chyba lepiej by to wygladalo, albo silikonowe jesli nie lubisz bez : )

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestawik:*

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz jak modelki reklamujące h&m

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest z Ciebie kobieta.:) Podzieliłabyś się jakimiś zdjeciami z dzieciństwa?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Daria ociekasz testosteronem !

    OdpowiedzUsuń
  12. włoski rosną:)

    OdpowiedzUsuń