czwartek, 3 maja 2012

Burza

    Niedawno weszłam do domu, ponieważ zaczęło padać. Uwielbiam czytać książki na balkonie tuż przed burzą, albo w czasie jej trwania. Oczywiście pod warunkiem, że nie pada. Chłodne powietrze i wspaniały zapach to to, czego nigdy mi nie dość. Nie powiem, że nie boję się burzy, bo bym skłamała. Boję się, ale kiedy nie jest zbyt strasznie, wychodzę na dwór lub wyglądam przez okno. Bardzo lubię, gdy jest wtedy przy mnie mój chłopak, bo przy nim zawsze czuję się bezpiecznie. Chyba każda z kobiet tak ma? ;)
    Dzień mija spokojnie, choć nudnawo. Liczyłam, że może gdzieś wyjdę, ale niektóre plany popsuł mi niestety ból ręki. Pozostaje mi więc wieczór z książka lub może jakimś filmem?
    Napisałam, że będę zamieszczać zaległe stylizacje i tak też zrobię. Kolejny raz szorty, tym razem białe. A także neonowa - pomarańczowa bluzeczka. Kolejny prosty zestaw na długi spacer. Nie robiliśmy zbyt wielu zdjęć i udało mi się wygrzebać tylko jedno, niezbyt udane. W każdym razie to, co trzeba - widać!
    Ostatnio mój chłopak przywiózł mi mały prezent od swojej siostry! Był zupełnie niespodziewany, dlatego cieszy niesamowicie. Jest to mgiełka do ciała z Avonu o prześlicznym, świeżym zapachu. Idealna na słoneczne dni, kiedy perfumy niekoniecznie stają się dobrym rozwiązaniem.


   

9 komentarzy:

  1. Jeśli dobrze kojarzę, to burza charakteryzuje się dużymi opadami. ;) Chyba, że to taki paradoks. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często jest tak, że jest burza, a nie pada ;) Często właśnie przez to powstają pożary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, dobra, obydwoje wiemy o co chodzi Ci i mi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała się czepiać szczegółów to 'Tobie i mnie' ;) I właśnie nie wiem o co chodzi Tobie, bo burze bez opadów zdarzają się dosyć często ;p

      Usuń
  4. Przepraszam, rzeczywiście "mnie". :) Pojęcie burza, wziąłem czysto teoretycznie.
    "Burza – intensywne opady deszczu lub deszczu i gradu, którym towarzyszą ... " Pierwsza pozycja jaka pokazuje się po wpisaniu w Google "burza". ;) Biorą pod uwagę Twoją wiedzę na każdy temat, myślałem, że o tym wiesz.xD D. dajmy sobie spokój, jaja sobie robię. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde..ale dałem ciała xD "Ci i mi" hahahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Twoją wiedzę na każdy temat'? Nie uważam się za wszechwiedzącą. Mam wrażenie, że chcesz mnie obrazić. Mam nadzieję, że to tylko wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wrażenie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna dziewczyna z Ciebie

    OdpowiedzUsuń