sobota, 26 maja 2012

W kropeczki

  Ale sobie dzisiaj pospałam, a spałabym dłużej gdyby nie zadzwoniła do mnie Asia ;) Bardzo Was przepraszam, że nic wczoraj nie dodałam. Ale to był ciężki dzień. W szkole miałam test diagnostyczny z polskiego na dwie godziny i kartkówkę z PP. No i doszła jeszcze chemia, na którą ostatnio boję się chodzić.
  Po szkole musiałam załatwić parę spraw, dlatego wróciłam do domu dopiero przed 17. oo, zrobiłam kilka zdjęć, a potem przyjechał do mnie mój Skarb ;) Nieziemsko się za nim stwierdziłam. Byliśmy na spacerku i na lodach, a zdjęcia pokaże może w następnym poście ;) Wieczorem miałam coś napisać, ale byłam tak zmęczona, że od razu zasnęłam.
  Pod ostatnim postem pojawiło się więcej komentarzy. Od razu chciałabym coś sprostować. Mati to mój kolega z klasy, mój chłopak ma na imię Dominik ! ;)
  Outfit z wczoraj to prosty zestaw. Jasne tregginsy, bluzeczka w kropeczki, sandałki i parę delikatnych dodatków. Co Wy na to?




18 komentarzy:

  1. świetny zegarek i tregginsy. jaka Ty jesteś chuda :o

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś buty i zegarek?szukam takich, pomóż!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w ubiegłym roku w CCC ;) Natomiast zegarek to prezent od mojej kochanej babci ;)

      Usuń
    2. oo to już pewnie ich nie będzie, ale bardzo ładne:)

      Usuń
  3. wysoka ladna opalona chuda czego wiecej chciec;d

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladne okulary:)gdzie kupilas?:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ej Ty isę chyba nie malujesz, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maluje się, ale staram się, aby to był makijaż naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no racja, ładna buzia, to nie ma co ją męczyć:)

      Usuń
  7. pokaż Dominika! a nie chowasz go cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. trenujesz coś? taka figura*,*

    OdpowiedzUsuń
  9. ile masz wzostu?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluzeczka:) czekam na stylizacje bardziej letnie, w sukienkach i spódniczkach:):)

    OdpowiedzUsuń