wtorek, 8 maja 2012

Wspaniały dzień

     Dzisiejszy dzień był po prostu niesamowity! Pomimo, że się nie wyspałam i za chwilę muszę ogarnąć się troszkę na jutro. Od południa do wieczora byłam z moim Skarbem. Pojechaliśmy na zakupy, aby znaleźć dla mnie sukienię na imprezę, która wkrótce się zbliża. Sukienki niestety nie znalazłam. Wszystko było takie jakieś zwyczajne, a ja potrzebuję czegoś wyjątkowego!
    Zrobiliśmy sobie wielki maraton po sklepach. Nie kupiliśmy za wiele. T-shirt dla mojego Skarba, w którym wygląda nieziemsko. Choć dla mnie on zawsze wygląda cudownie. Takie uroki miłości ;*
T- shirt jest w kolorze niebieskim i ma fajny biało - żółty napis 'I was born intelligent. Education ruined me. ' Ja natomiast dostałam w prezencie pierścionek, na który polowałam już dawno i śliczną bransoletkę. A propo... W Housie jest ciekawa promocja. Kupując nieprzecenioną biżuterię drugą rzecz można kupić za złotówkę ;) Lubię biżuterię z Housa. Moim zdaniem jest ciekawa i niedroga !
    Oczywiście nie obeszło się bez pójścia na jedzonko. Poszliśmy do baru Chillot Lounge! Bardzo lubię to miejsce. Można tam dostać przede wszystkim pyszne kebaby! Mniam! Przyrządzane są ze świeżych składników. Wystrój wnętrza jest prosty, aczkolwiek przyjemny. Ładnie pachnie i jest miła obsługa. Zdecydowanie polecam! Byliśmy też na lodach i coli w Macu. Próbowałam nowego smaku Mac Flurry - Mieszanka Wedlowska. Smakował mi tak bardzo, że zawitaliśmy w Macy po raz drugi ;)
   Po za tym byliśmy w DeeZee, gdzie pojawiły się nowe butki. Niektóre nawet nie są aż tak wysokie. Ostatnim razem najniższe miały chyba z 15 cm ! ;o Niestety mój wzrost uczyniłby mnie w nich żyrafą ;D
    Pokażę Wam kilka zdjęć z dziś, a jutro przedstawię stylizację. Miłej nocki! Dobranoc ;*




Euro 2012 ! I jak wyglądam? ;D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz