sobota, 5 maja 2012

Wiosna w pełni

    Weekend majowy dobiega końca, a ja niestety nie bardzo jestem z niego zadowolona. Miałam zrobić mnóstwo rzeczy, które niestety musiałam odłożyć na potem z wiadomych względów. Wczoraj zaczęłam czytać lekturę ' Zbrodnia i kara '.  Jak narazie czyta się strasznie. Jest okropnie nudna. Przypomniało mi się tez, że w poniedziałek mam sprawdzian z historii z całego XVIII w. Jestem na profilu medialnym, tak więc historię mam rozszerzoną i teoretycznie powinnam ją lubieć i umieć. Niestety lubiłam kiedyś, dopóki nie przyszłam do Liceum. Najgorsze jest to, że nawet nie wiem, czego się spodziewać, ponieważ nasz profesor jest nieobliczalny, a Jego wiedza naprawdę porażająca! Marzę o tym, by tyle umieć.
    Żeby nie zanudzić Was oglądaniem mojej osoby ( ;) ) dzisiaj zdjęcia zrobione przyrodzie. Niby zwykłe, a jednak moim zdaniem mają coś w sobie ;)















Już się nie mogę doczekać truskawek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz