sobota, 5 maja 2012

'Kochanie jestem w ciąży! ' ;)

   Właśnie skończyłam się bawić w dom i wyszłam z kuchni. Po raz pierwszy zrobiłam kluski śląskie i kotlety sojowe. Co prawda skorzystałam z czegoś w rodzaju 'Pomysł na' , ale przecież od czegoś trzeba zacząć ;) W dodatku wyszło nawet smacznie.
   Od wczoraj mam internet w laptopie i staram się korzystać z niego, aczkolwiek nie jestem przyzwyczajona i niezbyt mi to idzie. Chyba muszę zaopatrzeć się w myszkę ;)
   Nie mam tu też wszystkich zdjęć, dlatego post będzie recenzją kolejnego filmu, który ostatnio obejrzałam z moim Skarbem.
   Opis filmu: Curtis i Angela grają młode, szczęśliwe małżeństwo. Prowadzą dostatnie życie i oboje robią oszałamiającą karierę. Niestety jedna wiadomość wywróci ich poukładane życie do góry nogami i diametralnie zmieni dalsze plany – zostaną rodzicami. Jak ambitna i piękna bizneswoman w szczytowym momencie swojej kariery poradzi sobie z ciążą i macierzyństwem? Czy rady przyjaciół okażą się pomocne w nowej rzeczywistości?
    Moim zdaniem film jest interesujący i porusza ciekawe tematy. To, co przykuło moją uwagę to przemiana, jakiej większość kobiet ulega po ślubie. Przestają one dbać o siebie i o swoją atrakcyjność, a później dziwią się, że mąż nie poświęca im zbyt wiele uwagi czy ogląda się za innymi. Ja jestem temu zdecydowanie przeciwna. Myślę, że kobieta powinna dbać o siebie zawsze! I nie chodzi tylko o to, by podobać się mężczyznom, ale by podobać się sobie! Pewność siebie i wiara we własną osobowość z każdej kobiety potrafią zrobić boginię. A która z nas nie chciałaby nią być?
   'Kochanie jestem w ciąży' to także spora dawka śmiechu, dlatego szczerze polecam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz