środa, 23 maja 2012

Słonecznie

  Jak Wam mija dzień? Mi niezbyt dobrze ;( Głównie przez odpowiedź z chemii, na którą się nie przygotowałam. Chyba mam jakiegoś pecha, bo na tym przedmiocie najczęściej jestem wzywana do odpowiedzi.
  Temperatura wciąż wysoka, a ja wcale nie czuję się zdrowsza. Mam nadzieję, że do weekendu choć trochę mi przejdzie. Oby tylko udało mi się przeżyć te dwa ciężkie dni wypełnione kartkówkami i klasówkami. Szkoda, że niektórzy nauczyciele budzą się tuż przed wakacjami, że nie mają ocen.
   Dzisiejszy outfit nieco elegancki. Bluzeczkę i spódniczkę znacie już z poprzednich postów. Balerinki w kwiatki? Moje ''must have'' poprzedniego sezonu. Kolczyki to prezent, a bransoletki - rzemyki kupiłam ostatnio w Ptaku ;) Jestem z nich bardzo zadowolona!


  





10 komentarzy: