sobota, 26 maja 2012

Niespodzianka

   Dzień mija pracowicie i trudno mi znaleźć czas, aby aktualizować bloga, ale robię to z przyjemnością zmotywowana Waszymi komentarzami ;)
   Obiecałam, że dodam zdjęcia z wczoraj i tak też zamierzam zrobić. Jak już mówiłam zrobiliśmy sobie mały spacerek przed zachodem słońca. Wieczorem było nawet ciepło, a w dodatku tak pięknie pachniało latem.
   Miałam na sobie jasne jeansy, neonową bokserkę i białą koszulę. Kolejny prosty zestaw, w którym czułam się prawie idealnie. Domyślacie się, że prawie to dlatego, iż miałam spodnie, a jak już wspominałam nie lubię w nich chodzić. Włoski mam nie wyprostowane, takie właśnie są naturalnie. Kolorowych bransoletek już dawno nie zakładałam, ale wczoraj naszła mnie wyjątkowa ochota !
   Mam też dla Was małą niespodziankę. Domagacie się zdjęcia mojego Skarba. On nie bardzo chciał, żebym je wstawiła, ale w końcu się zgodził. Tak więc dzisiaj pokażę Wam Dominika. Najukochańszą i najważniejszą osobę w moim życiu. To właśnie On jest ze mną zawsze, kiedy tego potrzebuje i to On sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech! ;*








12 komentarzy:

  1. Fajny blog ;d Choć mało profesjonalny , a ciuszki widać , że z sieciówek nie pochodzą , ale życzę ci wytrwałości w jego prowadzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciuchy nie muszą być z sieciówek, żeby dobrze wyglądać:)

      Usuń
  2. Gdzie kupiłaś koszulę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, mój też nie lubi się pokazywać u mnie na blogu :D

    obserwujemy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdjęcia :)

    obserwujemy?
    http://maggie-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przystojny jest Twój mężczyzna:)oby jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygladasz, nie prostuj wlosow, tak jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne widoki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna neonowa koszulka!

    I'm back!
    NEW POST - I invite U to see it!
    Mystisk

    OdpowiedzUsuń