wtorek, 29 maja 2012

Ciężki wtorek

      
             Marzenia to niczym nie zmącona rozkosz, a oczekiwanie aż się spełnią to prawdziwe życie.
                                                                                                   Wiktor Hugo
  
   Za mną ciężki wtorek, a przede mną jeszcze cięższa środa. Jutro sprawdzian z chemii, którego strasznie się boję. Pamiętam te dobre lata gimnazjum, kiedy chemia sprawiała mi przyjemność. Szkoda, że już się skończyły ;( Z odpowiedzi z rosyjskiego wpadła mi kolejna piąteczka, więc więcej się chyba uczyć nie będę. Dzisiaj dostałam pewną propozycję spędzenia soboty. Jest zupełnie nie w moim stylu, ale o szczegółach dowiecie się wkrótce!
   Dzisiaj mam dla Was sporą porcję zdjęć. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Rano zapowiadała się piękna pogoda, dlatego stylizacja jest zupełnie letnia. Kolorystyka bardzo klasyczna. czyli czerń i bień. Minimalizm, jeśli chodzi o dodatki. Mi się podoba, a Wam?









7 komentarzy:

  1. z posta na post coraz łądniejsze zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za modelka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. czerń i biel najlepsze połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluzeczka;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Płetwa tobie z tyłu wystaje.. Wyglądasz jak czajnik w megapolis ładnie nice:*:**** ubustwiam twojego blogaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ubóstwiasz mojego bloga ;) Zacznij również ubÓstwiać słownik ortograficzny ;) Pozdrawiam! ;)

      Usuń