środa, 30 maja 2012

Gry małżeńskie

  
             I obiecaj mi, że każdego dnia będziesz zakochiwał się we mnie na nowo!

  
    Dzisiaj krótko o filmie, który wczoraj oglądałam. Film bardzo mi się podobał. To chyba  pierwszy zagraniczny film, który oglądałam i w którym zobaczyłam bardzo znaną polską aktorkę.
    Opis filmu: ''Gry małżeńskie'' to urocza komedia o tym, że w miłości nic nie jest oczywiste. Ava to młoda psycholożka, specjalizująca się w terapii małżeńskiej. Sama niedawno szczęsliwie wyszła za mąż i całym sercem wierzy w trwałość swojego związku. Jest przekonana, że będzie on równie udany jak małżeństwo jej rodziców. Jednak cała wiedza i poglądy Avy na ten temat legną w gruzach, kiedy dziewczyna dowiaduje się, że jej matka właśnie zamierza odejść od ojca… A na dodatek na światło dzienne wychodzą pewne tajemnice z przeszłości ukochanego męża..
     Rewelacyjna gra aktorska i super scenariusz. Bardzo polecam ! ;)






          

2 komentarze:

  1. Pierwsze zdanie super!zapamietam sobie. uwielbiam Marte. Chyba skusze sie na ten film.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. film wydaje się ciekawy, trzeba obejrzeć w piątke wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń