poniedziałek, 14 maja 2012

Pantene

    Dzień mija spokojnie. Niestety czeka mnie dużo nauki na jutro. Pogoda ponura, tak więc ciągle chce mi się spać ;( Jeszcze tylko cztery dni i weekend!
    Nie miałam pomysłu na posta, aż przypomniałam sobie o kosmetyku, który miałam Wam pokazać. Kosmetyków z Pantene używam już dłuższy okres czasu, a najbardziej cenię sobie odżywki, które zdecydowanie poprawiają kondycje moich włosów oraz rewelacyjnie pachną! Kiedy usłyszałam o nowości tej firmy, a mianowicie Serum Scalającym Rozdwojone Końcówki pomyślałam, że tego mi właśnie trzeba. Codzienny kontakt z prostownicą bardzo niszczy moje włosy. Nie chciałam ich ciągle podcinać, bo staram się je zapuścić. Tak więc będąc w Rossmanie nabyłam serum akurat w promocyjnej cenie 13, 9o ;)
    Od producenta : Pantene Pro-V Serum Scalające Rozdwojone Końcówki Do Włosów Normalnych
intensywnie odbudowuje oraz chroni suche i łamliwe końcówki, skutecznie zabezpiecza przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, doskonale nawilża.
    Nie oczekiwałam cudów, bo wiadomo, że rozdwojonych końcówek nie da skleić, aczkolwiek włosy są po nim niesamowicie miękkie, ślicznie pachną i bardzo ładnie błyszczą. Stosuję przed prostowaniem i widać wyraźną różnicę. Produkt jest łatwy i wygodny w użyciu, dość wydajny. Cena przystępna. Największym minusem jest chyba to, że ma w swoim składzie alkohol, choć dla mnie nie wiąże się to z szczególnymi 'defektami', dlatego Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz