czwartek, 24 maja 2012

Fuksja

   Zgodnie z zapowiedzią na samym początku chcę pozdrowić największego fana mojego bloga - Matiego!     
   Dzisiejszy dzień nie ma w sobie nic nadzwyczajnego, dlatego nie ma o czym opowiadać. Miałam Wam pokazać, jak byłam ubrana, ale nie ma się czym chwalić. Poza tym miałam na sobie spodnie, a zakładam je tylko w ostateczności, ponieważ nie znoszę tej części garderoby. Ale nie o tym miało być...
   Miło mi, że ostatnio pojawiły się komentarze. Biorę pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i mam już parę pomysłów. Za pozytywne opinie bardzo dziekuję.
   Ciocia zaskoczyła mnie w sobotę miłym upominkiem. Jest to lakier do paznokcie w kolorze fuksji. Na zdjęciu niestety nie udało mi się uchwycić świetnej barwy, jaką nadał moim pazurkom.
    Z racji tego, że moja najwspanialsza mamusia na świecie obchodziła wczoraj swoje imieninki, wstąpiłam do mojej ulubionej cukierni ''Mazurek'' i wyszłam z dwoma pysznymi ciastami. Polecam tę cukiernie, ich wyroby są świeże i rewelacyjnie smakują ! ;)




19 komentarzy:

  1. piękny ten lakier.dowiesz się gdzie można taki dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier ciocia dostała jako gratis w drogerii Rossmann ;)

      Usuń
  2. zauważyłam, że często malujesz paznokcie.jak znajdzujesz na to czas? ja to ledwo 2 razy na tydzień pomaluje, bo nie mam czasu w ogóle:)pozdrowienia z Nowego Sącza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że paznokcie są wizytówką każdej kobiety. Tak więc zawsze powinny być zadbane i ładnie się prezentować. Mi pomalowanie pazurków zajmuję ok 2- 3 minut odżywką( która nadaje im mleczny, delikatny kolor) lub 5 minut zwykłym lakierem, no chyba, że robię wzorki, wtedy poświęcam na to więcej czasu ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. mmm jakie pyszne ciasto ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. jkai jest Twój naturalny kolor wlosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysi ;) Niebawem poszperam w zdjęciach i może pokaże ;)

      Usuń
  6. super blog! warszawa pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  7. niby w jaki sposób?i dlaczego myślisz,że to mateusz?

    OdpowiedzUsuń
  8. super paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomalowane lepiej niż u kosmetyczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaj nowy post, czekamy i pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy kolejny outfit?

    OdpowiedzUsuń